piątek, 3 lipca 2015

Wprowadzenie

Cześć ! 
Pamiętacie mnie jeszcze...? To ja Julia co prowadziła blog Szatynkowa Dolina !
Wiem,że ostatnio strasznie zaniedbałam mojego bloga,ale niestety nie miałam żadnej weny,aby cokolwiek napisać.
Teraz ponownie wracam z nowymi przeżyciami do blogowania !
Znowu poczuję tą euforię z pisania bloga.
Bloga,którego teraz będę pisać będzie się zwał Equista Stable.Pomimo tego,że wszystko jest związane z figurkami,to pojawią się tam też posty o moich przeżyciach w ''realnym'' życiu oraz mojej pasji,jaką jest jeździectwo.
Mam nadzieję,że tym krótkim wstępem,zaciekawiłam Was do dalszego czytania mojego Bloga.
Obiecuję,że tym razem nie zaniedbam Bloga i będę próbowała być bardziej aktywna,niż parę miesięcy temu...
Mam nadzieję,że wybaczycie mi tę długą nieobecność ;)

10 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wybaczymy!Każdego blogera kiedyś spotka Brak Weny. A już to przeżyłam, na szczęściem mi przeszło. Ehh.. A będziesz prowadzić jeszcze Szatynkową Dolinę?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wielkie :) Szatynkową Dolinę.. ? Zastanowię się,gdyż chciałam poprowadzić ten blog zamiast tamtego.
      Ale obiecuję,że ten będzie o wiele ciekawszy !

      Usuń
  2. Czekam na kolejnego posta ;D
    Cudna szata graficzna *-*
    Robiłaś czy ktoś Ci zrobił ;P ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Kolejny post niebawem ! Obiecuję !
      Jeśli chodzi o szablon,to kiedyś już dostałam,ale zapomniałam,że go mam,dlatego też używam go dopiero teraz.
      Ja także Pozdrawiam !

      Usuń
    2. A od kogo dostałaś ? xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bardzo mi brakowało tego blogowania :)

      Usuń
  4. Bede wpadać!
    Czekam na nowy post :)
    Pozdrawiam
    schleich-stajnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pamiętam :) będę wpadać, cały czas mam widokówkę od ciebie na półce w widocznym miejscu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń