poniedziałek, 6 lipca 2015

Deryk

Cześć kochani !
Ostatnio zastanawiałam się o czym mogłabym napisać Wam w tym pierwszym oficjalnym poście.
Moje myślenie nie trwało dość długo,ponieważ miałam do wyboru dwie opcje...
I wybrałam tą pierwszą.
Jak mogliście zauważyć po tytule,dziś będzie o czymś innym.A dokładniej mówiąc o ''moim'' ''Grubasku''.
Moje małe szczęście,mierzące 157-158 cm w kłębie ma na imię Deryk.
Jest to gniady wałach z dwoma białymi skarpetkami na tylnych nogach i gwiazdce na łebku.
Jest to koń niezwykle spokojny,przyjacielski,lecz bardzo płochliwy - W czasie jazdy.
Super skacze,lecz jak wiadomo,każdy koń ma swoje ''Gorsze i lepsze dni''.
Mimo swojego ''średniego'' wzrostu jest koniem sportowym.
Spokojnie skaczemy do 1-1,10 cm.
Czasami zdarzą się wyjątki i skoczymy sobie osobną przeszkodę o wysokości 120-125 cm.
Ogólnie mówiąc jest naprawdę super koniem.
Zastanawiam się także,nad małą sesyjką z nim,ale nad tym jeszcze solidnie pomyślę.
Dodam Wam teraz troszkę zdjęć,abyście mogli sprawdzić,czy Wasza wyobraźnia ''narysowała'' dokładnie takiego samego konia,którego Wam opisywałam.
Oraz jedno z moich ulubionych zdjęć ♥

Mam nadzieję,że post o moim najukochańszym chłopaczku Wam się spodobał i chodź troszkę Was zaciekawił.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny konieł =D
    Czekam na jego sesję ;)
    Pozdro!
    PS: baaaardzo do twarzy (albo do łebka?) mu w tym niebieskim czapraku i ochraniaczach :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny konik :)

    Pozdrawiam
    damaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak :). Gratuluję umiejętności w jeździectwie! ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :).
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie skaczecie! Pozdrawiam i zapraszam do mnie : schleich-jorvik-stable.blogspot.com
    Wejdziesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Miło, że wróciłaś :)
    U mnie Candy (figurkowa nagroda), zapraszam :
    http://deterrasomnia.blogspot.com/2015/07/shouka-oraz-candy-z-okazji-drugich.html

    OdpowiedzUsuń